GRAFISK DESIGN / ART DIRECTION

Designprofiler

​​Er det viktig for deg at logoen din og det visuelle uttrykket gjenspeiler hva selskapet ditt står for, og at det visuelle

uttrykket skaper mest mulig gjenkjennelse hos de som ser den?  Du skal vite, at det er viktig for meg også. Her er noen eksempler på fornøyde kunder :-)​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

 

 

1/9
Café Cicignon

Cafe Cicignon er en liten bydelskafe med fransk touch

og stort hjerte i sentrum av Fredrikstad, med
fantastiske kaker og stadig tilbakevendende gjester.

1/8
Frevar

​​Fredrikstad Vann, Avløp og Renovasjonsforetak

skaper hverdagsmagi når de gjør avfall til ren energi. Teamet Lene Utigard  (Tekstbakeriet) og Camilla Billett fikk æren av å kommunisere budskapet.

1/4
Schibsted forlag

Designprofil, kataloger, flyere, brosjyrer og  annonser

Statens veivesen

Bruk hodet, bruk beina!

... eller hvordan få barna til å ville gå/sykle til skolen og få foreldrene til å la være å kjøre dem. Kampanje for Statens Veivesen. Team: Camilla Billett og Lena Roer (tekst)

 

1/3
Torvbyen

​​Plakat og annonsekampanje for Torvbyen. I disse
dager da mye av handelen foregår på nettet, er det
desto viktigere å skape gode møteplasser.

Målsetning: Få fokus på Torvbyen som et hyggelig,
sosialt og pulserende handlesenter for alle byens innbyggere.

NordsjÖ maling

Det er ikke alltid så lett å vite hvilken maling som er den riktige til hvilket bruk ... Plakat og annonse kampanje for å bevisstegjøre kunden om de forskjellige malingstypene.

Team: Camilla Billett & Lena Roer(tekst) Foto: Guri Dahl

 

1/2
SAS, Customer relations

Her behandles klagesaker som f.eks forsvunnet bagasje. Oppdrag: veggdekor/kontorlandskap

Målsetning: Lage et virksomhetsrelatert miljø for de ansatte med en humoristisk snert. Øke trivsel og fokus.

  • b-facebook
  • Twitter Round
  • b-googleplus
Avfallskonferansen 2012

Tema: Alt på ett sted Målsetning: Få inn mer avfall til Frevar Frevar KF ønsker å utvide sin kundekrets mht innhenting av avfall over hele landet. Dette var også tema for messestanden. Vi lagde derfor en konkurranse der små søppelposer var gjemt rundt i hele messeområdet med tekst som oppfordret til innlevering på Frevars stand. Dette ble proklamert med annonser i messeavisa og plakater i messeområdet. Leverte du en pose fikk du finnerlønn og informasjon om Frevar.